hm....hari nie mcm hari biase cumer penat hari nie aku buat salah lagik sorry bucuks bukan maksud abg nak buat bucuks mcm tu tah lah aku rase diri aku nie tak bergune mcm org lain makin lame makin best aku lain sket makin hari makin teruk. tah lah mungkin aku mcm nie kot
tak tau aku nak buat per tarikh fyp dah dekat dah ingat mlm nie nak buat tapi tah lah
macam mane nak elokkan diri nie? nak tingkatkan diri nie jadi perfek bukan perfeklah tapi tak der tiap2 hari aku buat salah
tah lah ape nak jadi jadilah terima ajerlah
wassalm
Wednesday, March 10, 2004
Thursday, February 26, 2004
assalamualaikum....
perh dah lame aku tak tulis kat sini....hm....mcm biase aku seperti aku yg lalu, bak ade satu artikel tentang seseorang yg lahir anak kedua nie...lembab, gemok, degil...tapi bagi aku sumer tu ade pada aku aku akui memang aku lembab...bodoh sebab nyer aku tak pandai nak pikir aper nak jadi and pikir maser keesokkan harinyer pendek kata tidak reti nak merancang...bodoh sebab aku memang bodoh kalau aku tak bodoh last year lagik aku dah grad kerja sumer....pendek kater sekarang nie semangat aku dah kurang dah tak der semangat lagik....tak tau camne nak hilangkan kebodohan aku nie kelembapan aku nie....sumer nie bukan aku sahaja yg nilai diri aku....teh..aweku yg aku sayang selalu cakap aku nie bodoh bengap lembab dan lain2. yelah muler2 memang aku tak akui...tapi sekarang memang dah terbukti.....pandai cakap kat org tapi diri sendiri tak tgk....
akibat kebodohan aku kebengappan aku nie aku banyak melakukan kesilapan pada bucuks....banyak aku buat silap pada dier and selalu aku sakiti hati dier.....aku pikir aku dah buat habis baik terhadap bucuks...tapi aku silap bodoh aku nie....tak taulah ape nak jadi ngan aku nie...aku ingin nak jadi seorang yg pandai ambik hati penyayang sumer tu tapi sumer tak menjadi......kenaper aku tak boleh jadi seperti lelaki itu?
lemah ada jugak pada aku...ego degil sumerlah ade pendek kater i'm not perfek person
sumer yg aku buat mesti ade salah aku tak tau mcm mane nak btolkan aku nie .
sekarang semangat aku dah kurang sebab aku bodoh banyak makan semut
bucuks abg tak tau abg minta maaf bucuks bukan niat abg nak buat bucuks mcm nie kenaperlah abg nie bodoh bengap dan lain2 seperti yg bucuks selalu cakap kat abg...abg cuber menjadi lelaki yg perfek untuk bucuks...moga bucuks maafkan abg amin...
i love u always and forever
Wednesday, December 17, 2003
assalamualaikum.....
haa setelah lame aku tak masuk bloq nie..memang nak tulis tapi hari2 sebelumnyer terase malas plak nak tulis sbb nyer biaselah sifat manusia nie malas jer keje. lagi pon satu lagi maser sem lepas aku banyak buat keje aku tu yg banyak maser aku buat keje tak sempat nak tulis bloq nie.
semalam sudah bermula sem baru...kire final sem jugaklah untuk aku. alhamdulillah ia bermula dgn baiknyer dgn kelas cyberpreunership ngan kelas economics. setakat nie bolehlah aku terima lagi pelajaran baru setelah sekian lame tak terima benda baru dlm otak nie. then semalam alhamdulillah sumer berjalan lancar.
today pagi tadik hari aku bermula dgn kelas design. mcm base datang awal ingat kelas bukak awal rupernyer mcm hari2 yg dulu cik fauzan dtg dulu untuk bukak pintu kelas and dtg kol 9.30....tak perlah dah biase dah. kelas hari nie cik fauzan ngan `imran jer datang yg lain tah lah. mr kay mcm biaselah tak datang. hari nie cik fauzan kasi balik sketch ideation yg lepas and dier brief aper nak buat aper yg perlu aper yg nak di tambah aper yg nak dikurangkan sepanjang sem nie. aku biler dengar dier cakap rase bersemangat nak buat final projek untuk sem nie. lepas dier brief mcm biase tanyer dier kelas petang ader ker tak, biler compom mcm biase balik bilikkkkk hahahaha.
balik bilik tak buat per lepak jap. kemas2 bilik sapu2 sikit bilik nie. aku susun balik keadaan bilik aku nie. aku letak plak pc aku nie atas meja and almari aku letak kat tempat asalnyer. sajer nak tukar taste. maner tau selesa untuk sem nie duduk. nak merase plak pakai pc dok atas kerusi. sebelum nie dok bersila jer.
lepas abis susun bilik part yg pailng best....makeng ngan bucuk ku yg kusgt sayangi. hari nie makan biase2 jer tak der ayam tak der ikan just kuah tauhu goreng ngan ais kosong. bolehlah sesambil tu bolehlah die sikit. lepas makan sembang sikit ngan bucuk, then balik bilik. aku tak tau nak buat per kat biliik sbb petang tak der kelas. so aku lepak ajerlah sampai petang aku jogging. hheheh nak berpeluh sikit petang2 nie. then aki plak datang bilik aku..aper lagi dah lame tak jumper dier sembang panjang lah dari sembang raye sampailah sembang pasal NFS underground. maklumlah duer2 minat keter tu yg tak berhenti sembang tu.
besok aku tak der kelas....hehehehe bestnyer...org lain ader kelas economic aku plak tak der hehehehe.
tgklah sok insyaAllah aku nak cari idea sikit untuk final projek aku nie.....bersemangat sikit untuk sem final aku nie. silap bukan bersemangat sikit kene bersemangat untuk maser depan aku jugak. insyaAllah. moga tuhan kuatkan semangat ku untuk menghadapi sem ini yg penuh dgn dugaan...Amin.
sekian dulu untuk hari nie...insyaAllah berjumper di esok mlm...
wassaslam