Tuesday, March 01, 2005

assalamualaikum sumer?

wah setelah lame aku tak update aku nyer blog nie hahahaha hampir setahun yg lalu...sekarang nie aku dah lain dan bukan yg dahulu lagi bukan lagi roy tapi amat hahahahha.
setelah 6 bln yg lalu aku lalui dgn penuh pancaroba (tudia...) dgn kerja tak menentu duit tak der kononnyer ade projek tapi habuk pon tarak, tapi itu sumer bagi aku bukan pengalaman pahit tapi itu sumer dugaan yg Maha Esa.

alhamdulillah berkat kesabaran aku akhirnya aku mendapat rezeki bekerja di cyberjaya intern dgn mdc. fuh memang lega. at least ade gaji steady tiap bulan.

satu lagi sekarang nie aku dah single...malas aku nak citer kisah silam lupakan dan jadikan sejarah terus pandang kehadapan jgn pandang belakang kang tak pasai langgar tiang.

so now aku dah muler kehidupan baru, single mingle (kadang2 terasa sunyi jugak) serta azam baru....

oklah bebs oleh kerna lame giler aku tak tulis ini blog aku stop sikijap nak refresh balik idea2 nak mengarang nie. insyaAllah ade maser aku sambung balik

wassalam

No comments: