Monday, February 11, 2008

Gathering MAILJAH at Janda baik


MAILJAH adalah singkatan dari nama Ismail dan Khatijah. nie adalah name arwah datok dan nenek aku belah mak aku. so baru2 nie keluarga belah mak aku telah buat gathering kat janda baik untuk kali kedua. best giler hampir sumer keluarga datang and ade macam2 xtvt yg telah dilakukan. mcm biase mandi sungai xtvt wajib. alhamdulillah program gathering berjalan lancar and aku sgt enjoy serta release tension dari beban kerja kat opis.

oret bawah nie gamba2 yg sempat dishoot.


atas nie gamba seluruh keluarga MAILJAH


sessi mandi sungai


makan malam


sessi kalau ok


ibu2 tgh mandi sungai


sessi makan BBQ


berkumpul utk makan BBQ


ready utk sessi bergamba sian depa lame depa posing


ok nie gamba adik beradik mak aku...hujung skali belah kiri adalah my mother love u so much


nie plak para2 suami and isteri....tengah2 tu ayah aku yg macho love u 2

No comments: