Monday, October 01, 2007

assalamualaikum....

slamat pagi sumer...mulekan pagi anda dengan senyuman kerna anda ada byk cabaran lagi di depan anda chewahh. hari nie aku dtg lambat sket kat opis nie. nak tau apesal? saje je layan tido ngan derungan hujan di pagi hari selepas sahur. lame gile tak hujan pagi tu yg layan lentok tidoq tu ehhehe. takpe skali skala je bukan slalu.

wekend hari tu takde pe2 biase saje. tiada benda yg menarik berlaku. cume sekarang nie yg penting kehidupan mesti diteruskan. walaupon jatuh dari tangga ke, break ke ape ke, kene saman ke, baru kawin ke. life must goes on.

aku? mcm nie ajelah masih mencari2 meraba-raba dlm kecerahan. hui tudia ayat. insyaAllah setiap benda yang berlaku ade hikmahnyer. dan semalam kawanku ade ckp sumer benda yg kite nak tak semestinyer kiter akan dapat. tapi aku ade pendirian aku sendiri. setiap benda yg kiter nak kalau ade usaha insyaAllah kiter akan dpt. tapi tak tau bile. depend pada usaha and effort seseorang itu. skali lagi kiter jgn luper yg segala ape yg kiter buat, semuanya akan ditentukan oleh Allah swt. dan kiter jgn luper jugak utk meminta pertolongan dari yg Esa sebab kiter nie golongan yg paling lemah.

pagi nie aku bgn dengan penuh harapan agar menjadi hari yg terbaik utk aku. kerna setiap hari adalah hari trbaik utk aku. tak kirelah ape benda yg terjadi pada aku sumer itu adalah dugaan dari yg Maha Esa. so terimalah dgn hati yg tabah.

hehehe pendek kater always smile and gembira.

2 comments:

Anonymous said...

Yo bro. Sounds like you're in trouble. Don't worry bro. been there done that and aku paham feeling ko. ingat awak tu lelaki. jgn layan sgt perasaan. focus on hari raya yg nak datang ni and make sure sentiasa ade kengkawan di sekeliling ko. kalau duk sorang2 memang hancuss..btw check out website baru aku..set up sendirian berhad..hehehe

shazanateh said...

roy! be strong ok!

hang frust bercinta ke dude?

cinta tak seharusnya memiliki dan dimiliki... dan setiap pertemuan itu ada hikmah disebaliknya.