Monday, January 28, 2008

LOS PANCHOS

Awal bulan 2 nie akan diadakan perlawanan futsal. perlawanan nie buat antara staff2 SII jek. and aku jugak terlibat same dalam perlawanan ini. dibahagikan kepada 4 group and aku telah dicalonkan dalam group c. atas tu adalah logo team aku team c atau lebih dikenali dengan LOS PANCHOS.

saje je buat team logo nie. kire mcm perang sikologi antara team ehhee. ok bawah nie adalah ahli2 team c or LOS PANCHOS

Fabio Ezmal Capello (Manager)
Paolo Man Maldini (Defender)
Peter Amad Cech (Goalkeeper) <----- nie aku
Steven Andy Gerrard (Defender
Paulo Fazrul Ferreira (Defender)
Gianluca Zam Zambrotta (Striker)
Pavel Ajoy Nedved (Striker)

aku jadi goalkeeper jek. tag line for our team "Serve to Lead".

oret nnt aku update pasal weekend aku plak. tgh tunggu gamba dari si andy tu

cha alip bot

No comments: