Monday, January 14, 2008

Weekend

weekend nie aku lepak kat hotel grand season kat kl. weekend nie ade kerja yang perlu dibuat. patnerku dari singapore turun untuk meeting yang perlu dihadiri. aku jugak kene atend meeting tu. sabtu meeting ngan bank muamalat and hole day jumper org2 yang bakal masuk company aku. target tahun nie company aku akan beroperasi insyaAllah kalau takde ape2 masalah hujung bln 1 nie beroperasi.

tahun nie dah masuk dekat setahun company aku masih lagik mencari duit untuk memulakan operasi. mcm2 org dah jumper and mcm2 kerenah manusia jumper. tapi alhamdulillah dlm perjalanan tu mcm2 benda aku belajar. tapi itulah setiap kejayaan tak akan kecapi dgn sekelip mate. insyaAllah aku sentiasa sabar and percaye dgn jalan yang telah aku pilih nie.

walaupon banyak pakai duit sendiri tapi aku percaye and yakin dengan ape yg aku buat nie, penat lelah mcm biaselah. setiap kejayaan yang nak kecapi kalau takde pengorbanan memang bukan kajayaan namenyer. so kene bawak banyak bersabar and banyak berdoa pada tuhan.

aku tgk dari tingkap hotel grand season nie byk bangunan pencakar langit membangun. aku pikir biler pulak mase aku akan sampai. hari tu dah pergi test drive kereta. biaselah berangan dulu.hehehe. seronok rase jadi org kaye kejap. tapi takpe akanku uasaha untuk mencapai kereta mewah itu. itupon insyaAllah kalau ade rezeki aminn...





to my patner and other patner insyaAllah ape yang kite buat nie ade hikmahnyer. jangan risau aku takkan berpaling ke arah benda lain. aku akan setia untuk mase depa company. hehehehe tah lah kenaper tibe2 terase nak menaip panjang2 nie. mungkin sebab takde sape aku nak luahkan? or mungkin aku dah bosan? or mungkin aku kesorangan? tak taulah beb tuhan saje yang tau. yang penting sekarang nie life must go on, tempuhi dengan tabah beb.

isnin nie ade lagi meeting and aku harap ade sinar sket hehehe. oretlah nak tido dulu

cha alip bot

4 comments:

DaRk AnGeL said...

tingginyeh duduk~
gayat!

Anonymous said...

true bro..good timber does not come with ease, the stronger the winds the stronger the trees..keep it up and victory awaits you guys...

roy said...

oret beb thanks2, utk drk angle tak tinggi sgt tu baru tingkat 14

Anonymous said...

yo bob! yaaa... sama sama kita usaha. insyaAllah... akan ada hasilnya nanti.